HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.03.01. 21:20 Gabos69

tavasz van! :)

 Éljen március 1!

Itt a tavasz! Na jó, az időjárás még van, hogy elfelejti, de én már nem! :) Reggel ködös, ocsmány idő volt, mikor mentünk melózni, viszont VILÁGOS! Nem is gondoltam, hogy délutánra kisüt a nap és egyszerűen istentelenül kellemes idő volt! Ezt már szeretem!

Megjöttek a szekrények! :) Az én drága gyerekeim, mivel ma szabadnaposak voltak, össze is rakták az egyiket. Persze Líviáét... Ennek örömére kirakta a fölös cuccokat a szobájából, úgyhogy megint egy romhalmaz tetejéről írok... De a szekrény csudiszép! :) Az enyém meg még szebb lesz, hiszen nagyobb!!!! Mire jönnek a kedves nővéremék, addigra már egész lakás pofája lesz a kecónak. Ennek örömére a csajok szóltak, hogy van egy jó kiadó lakás... áááááá Most így annyira nem esne jól egy költözés... :O

Múlt héten itt volt Anna, a gyermekeim egyik barátnéja. Egy hétig volt nálunk, elég jól éreztük magunkat! Mit ne mondjak, többször is ittunk az egészségére, hogy megérkezett, meg úgy egyáltalán. A sarki boltba, most nem annyira szívesen megyek le, mert szerintem az eladó bácsi rendes alkeszoknak könyvelt el minket, mivel mostanság csak piát vettünk Nála... 7végén voltam egy összejövetelen is, az egyik ismerőséknél. A meghívó a lángos és bableves varázsszavak voltak! :) Hát bezabáltam rendesen. :) Ha másért nem is, ezért érdemes volt elmenni... :D Júúúj, már megint dög vagyok... 

Míg e sorokat írtam, kiderült, hogy újabb barát érkezett meg Angliába! :) Ez az! csak gyertek utánam szép sorban, meghódítjuk Angliát és fene jól érezzük magunkat! Ha mindenki itt lenne, akit szeretek... hát sokan lennénk hirtelen! :D De nem vagyok türelmetlen, előbb -utóbb mindenki jön, ha más nem, látogatóba! Ugye???

Na most ezzel a sorral jól eszembe jutott, hogy milyen sokan hiányoznak nekem... :(

Azért innen is szeretlek Titeket! :) 

Csóközön! :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr414282726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.03.03. 09:22:22

Itt is tavasz van egyenlőre,mármint ami az időt illeti,a hangulatomban kevésbé!
Nővéredék tegnap voltak itt elbúcsúzni,
tényleg gyarapodik a kinti csapat.
Küldhetnél képet a szekrényekről!
puszik!

Gabos69 2012.03.04. 16:28:48

@marimami: közben a tavasszal a nátha is megérkezett. Duda a fejem. :( Mamika! Ne szomorkodjál! Tudom, hogy nem tudok erre okosat írni... De majd megyünk! :)

marimami 2012.03.04. 16:50:01

Jobbulást!:)
Én már kellemesen elfáradtam a kertben.
Vigyázzatok magatokra,csalóka ez az idő!
süti beállítások módosítása