HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.11.03. 11:00 Gabos69

változások

A munka azóta is hellyel-közzel működik. Rég nem dolgoztam egy teljes hetet. Mostanában a 4 napos munkahétre vagyunk beállítva. Ez még a jut is marad is kategória. Amíg kapom a támogatásokat. Persze lejelentettem, hogy Lívia hazatért, úgyhogy most újra bősz levelezésbe kezdtem a hivatalokkal. A benefitesek meg is küldték, hogy Lívia után eztán nem kapok egy fityinget sem. :( Ami a legszebb volt az egészben, hogy a levél Mrs Gabriella Mari Kovacsne névre érkezett. :O Ezt a nevemet ugyan honnan szedték??? Azonnal szóltam Olivérnek, hogy intézkedjen! Engem ne adjanak férjhez! 

Időközben megtelt a lányom szobája, Vili hozzánk költözött. Olivér olyan boldog ettől, hogy csak na. A fiúk jól elvannak, már voltak bandázni is. Remélem, hogy valóban többet fognak kimozdulni, mert ez a szobában ücsörgés eléggé egészségtelen, életerős, fiatal kandúrok számára. Keresik a munkát is ezerrel, jó lenne, ha sikerülne valami kellemest találniuk! Olivér persze csak diákmunkát, Vilinek valami ütősebb kellene... Ja! és felemelték a minimálbért is. Megint kicsit előrébb leszünk. :)

Újra eljutottam fodrászhoz, most már a hajam valóban teljesen átalakult. Ugyan rézvörös színt eszembe nem jutott volna választani, de a Facebookon kipakolt fotóm visszajelzései alapján, jó ötlet volt a fodrászra bíznom a választást! Arról nem beszélve, hogy nekem is tetszik. :) Igaz, néha még megijedek a saját tükörképemtől, annyira szokatlan...

Hamarosan kocsi vásárlási projektbe kezdek. Múltkor jött egy ajánlat, egy occsó kisautót árult az egyik kolléga. Meg is néztük Lacival, aki a helyi csapat autószerelője. Motorikusan nem volt baja, kívül viszont elég pocsék állapotban volt szegény. Annyira azért mégsem volt olcsó, hogy belevágjak. De majd keresek. Most, hogy Vili is itt van, sofőröm is lesz, aki újra megtanít vezetni... :) Borzasztó vagyok tudom, de mit tegyek, minden önbizalmam elveszett a vezetés terén... Ezt a fordított világot, még nem tudom, mikorra tudom magamévá tenni... :O

Egyik nagy gondom, hogy Olivér tankönyveit nem bírom már elintézni, hogy kikerüljenek. Keresem a fuvarosokat ezerrel, de hát nem egyszerű eset. Egy hete adtam le a megrendelést az egyiknél, de még csak fel sem dolgozták... Ennyire nagy urak vagyunk? Ma kértem két újabb ajánlatot, valaki csak megszán már...

Na megyek, mert az ifjak lassan magukhoz térnek és valami kaját rittyentenem kell Nekik! Ja! Azt még elmondom, hogy egész héten Ők főztek rám, mivel itthon voltak, én meg dolgoztam. Ugye milyen kis rendesek? :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr524886675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.11.04. 20:34:31

Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és alakulnak a dolgok, mint a pupos.....
süti beállítások módosítása