HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.10.06. 18:01 Gabos69

az élet azóta...

most láttam csak, hogy az előző bejegyzésemet elfelejtettem élesíteni... még szeptemberben írtam... :/

na mindegy, ma kaptok kettőt. 

Szóval Lívia már egy hónapja otthon. Eddig úgy alakulnak a dolgai, ahogy eltervezte. Végül visszament a régi sulijába, egy osztállyal lejjebb. Apjával még szokják egymást, de elvannak. Azóta sokat skypeolunk, lehet többet is beszélünk, mint mikor itt ült a szomszéd szobában... A többit meg az idő eldönti.

Itt nem sok minden történt, munka fronton elég változatos a helyzet. Már megint nem dolgoztam teljes hetet egy ideje... Azért még bírható a helyzet. Andiék megint tovább álltak, mert az itteni főnök beajánlotta Őket máshova. Erre oda sem hívják Őket rendszeresen. Most megint két helyre be fognak regisztrálni. Andi persze aggódik, hogy nem akar kitolni senkivel. Mondtam Neki, hogy most már elég a böcsületes hozzáállásból, azt nézze ami Nekik jó. Remélem már valami tényleg bejön Nekik rendesen!

Most épp Londonban vannak, ezzel megnyertem Berci cica etetését. Mit ne mondjak, Andi halálra izgúlja magát, hogy Bertalan hogyan fog enni, mivel Ő etetni szokta... Há nem tom. Én odatettem elé a kaját és eszik szépen egyedül... Lehet a macska is tudja, kivel mit engedhet meg magának? :D

Múlt héten voltunk Cambridgeben kirándulni. Az idő jó volt, a város gyönyörű. Lejártuk a lábunkat, kinéztük, hogy hol van a gépész kar, ha majd Olivér odaáig jut a tanulmányokban, akkor megfelelő lesz-e a kolesz... :D álom, álom... de nem volna rossz! Nagy duzzogva, azért Ő is beköltözne oda! :D Amúgy pont a művtöri kolesz mellett, ahova meg a Lívia mehetett volna. :(

Rajtam kitört az új élet, új haj mánia! Levágattam a hajam. :) következő lépés a világosítás lesz. Lívia beszólt, hogy most már fiatalítsak.... hát szót fogadtam. Tavasszal még 28-nak néztek, de lehet azóta megöregedtem :)

Járok angolra. :) elég jól érezzük magunkat és még tanulunk is. csodák csodája, a lengyelek nincsenek többségben! ez nagy szó! és értem a tanárt! ez se kis dolog! :) miért nem tud mindenki így beszélni???

Olivér járja a gépész sulit. Itt már angolokkal van együtt. Alakul is a társaság. Ami a vicces, hogy felmérést csináltak, hogy matek vagy angol korrepetálásra szorul-e az osztály... az angol lett a plusz tantárgy. no comment.

No hirtelen ennyi, igyexem majd többet írni! 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr764823506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.10.09. 20:14:24

Szép új hajhoz szép új életet kívánok:Anyu

vikuszkukisz 2012.11.09. 00:57:43

Cambridge tenyleg allatijo hely, tok szivesen koltoznek oda egyszer... Meg en sem tettem le arrol hogy oda jarjak egyszer!:) Esetleg egy mesterkepzes ha nagyon olyanom lesz, hm...:) Amugy a koleszok nem szak hanem college (King's college, St John's college) szerint vannak.

andaja 2012.11.11. 22:03:08

a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D !
süti beállítások módosítása