HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.03.24. 10:08 Gabos69

családi események...

 Az elmúlt időszak Vikiék esküvőjének jegyében telt... először a rákészülés. Rendeltem egy ruhát, mert ugye nincs egy göncöm... de kiderült, hogy Kínából jön (pedig nem is olyan occó) ami azt jelenti, hogy hosszú a szállítási idő, ezért Líviával bementünk Northamptonba vásárolni. Szokásos H&M túra.... Össze is válogattuk a fél áruházat, már ennek a kupacnak a láttán lelki szemeim előtt láttam, hogy apad a bankszámlám... Beálltunk a sorba... A kezem leszakadt, melegem volt és csak kígyózott a tömeg előttünk, de nem haladt... Két órás válogatás után álltunk a pénztárhoz, de mondtam a lányomnak, hogy itt az a pont, mikor én feladom... Úgy is tettünk. Cuccot le és menjünk tovább... Végül egy kis üzletben megtaláltuk a megfelelő rucikat és még nem is költöttem olyan sokat. Hazaértünk és mivel fogad Olivér? Megérkezett a másik ruha... ááááááá

No, akkor már gyorsan felpróbálom. Hát kici. Szóval valami kínai mégis csak volt benne... :D Most kínlódhatok, hogy visszaküldjem vagy mi legyen... 

Eztán már csak a nagy napra vártunk! Március 22-én reggel vonatra pattantunk és irány London! Simán odataláltunk a városházára, ami tőlem nem kis teljesítmény! Pláne, hogy az útleírást otthon felejtettem. 

A szertartás egyszerű volt és nem siránkozós, hála égnek! :) Viki ragyogott a vőlegény úgyszintén! Szépek voltak no. Utána Gyuri munkahelyén a Snooty Fox-ban volt a kaja. Mivel séf a vőlegény és fotós az ara, a vendégek java része séf és fotós barátokból állt, ami egy esküvőn azért nem jön rosszul, pláne, ha még dolgoznak is! :) Vagyis a kaja isteni volt, degeszre ettem magam. A fotókról egyelőre nem tudok nyilatkozni, mivel nem láttam még, de készült rengeteg! :) Öt óra után elvonultunk az ifjú pár otthonába, ahol amolyan házibuli jelleggel folytattuk. Igen jól sikerült kis banzáj volt! Pénteken kora délután értünk haza, de nagyjából a fáradalmak kipihenésével telt a nap... Este még átjött Edit, a szokásos kávé-pletyka szertartásra. Kiröhögött, mikor meglátta, hogy műkörmöt raktam fel az esküvőre... :P Valóban, eddig volt mindig sajátom, ilyen csodát még Ő sem látott! :) De a mazsigyár az nem kedvez az ápolt kezeknek... vasárnap majd leszedem, mivel dolgozni nem is mehetnék ebben. 

A hétvégi terv még a nagy bevásárlás és a sorozat függés. Azt hiszem ez épp jó program. Bár lehet még megyek Editnek segíteni szétszedni a tégla polcot, mivel vett egy ülőgarnitúrát, ami picit nagy és át kell rendeznie a lakást. :) De hát így szép az élet, nem?

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr664336663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.03.24. 18:40:48

Én itthonról izgultam végig,hogy minden OK legyen az esküvőn, örülök, hogy így lett!Szegénykém, sajnálom, hogy annyi gondod van ruhákkal!Így most mgúsztad, hogy kitüremkedjenek az új szekrényedből.A "kici occót" meg van időd kicserélni a következő esküvőig.

Gabos69 2012.03.24. 18:49:39

@marimami: ugye mennyi bajom van? :D Mivel a ruhát macerás kicserélni, ezért visszaküldik a pénzt... Rendesek, nem? Inkább megvárom a következő esküvőt, azzal a másik ruha rendeléssel!

andaja 2012.03.24. 23:51:55

miii, semmi bajod nincs! 28 évesnek néztek a srácok az esküvőn - de lehet, hogy csak kedvesek voltak :) ! csinosak voltunk mindannyian, gyönyörű idő adatott, tök jó hangulat, ennyi rákészülés kellett! a körmöd meg kit érdekel? hosszan is jó, röviden is, műanyaggal is... az a lényeg, hogy jó vagy, vagyunk a bőrünkben :) ! pusz!

Gabos69 2012.03.25. 00:16:04

@andaja: ott volt a vigyorfej! Mi bajom lenne? Az, hogy két ruhát vettem? Egye fene, kiheverem! :)))) és a fiúk kedvesek voltak! ;)

andaja 2012.03.25. 10:40:06

@Gabos69: :D e zenyimnél is ott volt a vigyorfej! :D
süti beállítások módosítása