HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.04.22. 09:03 Gabos69

túl a nehezén...

 Úgy néz ki, a kényszerpihenőnek vége! :) Sose örültem még ennyire, hogy mehetek dolgozni! A hosszú kihagyás után, szerencsére laza napokat fogtam ki, de még így is elfáradtam. Közben meg ment a huza-vona, hogy végül is mikor menjünk haza... Mivel Editékkel együtt megyünk, az agyamra mentek már a variálással... De tegnap lefoglaltam végre az új repjegyeket is. Május 2-án irány Budapest! :) Jók ezek a légitársaságok, mert a jegyet átíratni másik időpontra többe kerül, mint simán másik jegyet venni... :( Szóval gőzerővel készülök most már, hogy otthon végig látogassam akit csak lehet...

Előre is elnézést azoktól, akivel nem sikerül összehozni!

Közben állandóan lesem a telefonom, mivel kedvenc Viki unokahúgom hétfőre van kiírva szülésileg, tehát bármikor érkezhet a hír, hogy Lilla baba végre kíváncsi erre a kinti világra! Komolyan jobban izgulok, mint mikor én szültem... :) De ez a gyerek az utolsó pillanatig srófolja az idegeinket! Már most ért a hatásos belépőhöz! :D

Gyermekeim voltak a következő tanévre felvételizni. Olivér ugye a gépészetet célozta meg, Lívia egyelőre az art&design szakon van túl, hétfőn megy a szakács szakra. Állítólag ez inkább csak tájékoztató volt, nem is felvételi, úgyhogy gyakorlatilag csak az értesítést várjuk, hogy fel vannak véve. Mellesleg, már most tudják, hogy 3 napot fognak járni egy héten... Milyen kemény oktatási rendszer, nem??? Olivér már ki is találta, hogy mellette akkor tud dolgozni, Lívia meg megpróbálja, hogy mindkét szakot végezze egyszerre, mert az idejéből ugye kitelik... Kíváncsi leszek, mi lesz a végeredmény. Munka keresés fronton eddig nem nagyon törték össze Magukat, valahogy a nyári programok szervezése jobban megy Nekik is.

Az én nyaralásom asszem annyi lesz, hogy meglátogatom a nővéreméket Skóciában, míg a munkaadójuk nem lesz otthon... Máskor úgyse mehetek... 

Jövő héten, terveim szerint a nevemre veszem végre a lakást is. Ha sikerül, akkor megkérdezem, hogy ér-e kifesteni... Ha igen, akkor a további programom is adott! :) Oly rég újítottam fel lakást, hogy már hiányzik! :)

Már csak a jó idő hiányzik a boldogságomhoz! 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr754465958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.04.22. 09:52:18

Mindig egyszerre kaptok "szájmenést" Vikivel, állandóan nézegetem a blogokat,oszt semmi,most meg mindketten.Végre tudom, hogy mikor jöttök!A gyerekek terveire meg kiváncsi vagyok, annyit ér, ami megvalósul belőle.Úgy legyen!

vikuszkukisz 2012.04.22. 23:31:35

En nem is tudtam hogy szaporodnak a szakacsok a csaladban! Jeee:)
Amugy juliusban mehetnenk egyutt Skociaba, hm?

Gabos69 2012.04.22. 23:32:45

@vikuszkukisz: pedig úgy fest... :)
naná, hogy együtt megyünk! :)

andaja 2012.04.23. 23:28:14

jöhettek, ha addig még kihúzzuk itt :D !

Gabos69 2012.04.23. 23:33:42

@andaja: ne rontsd el a nyaralásom, lécci! :D
süti beállítások módosítása