HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.05.15. 21:03 Gabos69

otthon, itthon...

 Hát visszatértem! :)

Megjártam tehát kis hazánkat. Éjjel érkeztünk, Ági barátnőm jött ki értem a reptérre. Az első éjszakát Nála is töltöttem, mivel anyuékhoz kicsit macerás lett volna kiutazni. A dumálást azt a későbbiekre halasztottuk, mert Ő dolgozott csütörtökön és én se kicsit voltam fáradt. Másnap elindultam anyuékhoz Szadára. Amíg kiértem, lejmolt a postás egy cigit, akivel az utcában találkoztam, aztán a vasútállomáson megtalált egy lepukkant ember. Apró híján Ő is beérte cigivel. Majd a vonaton a mögöttem ülő srác került összetűzésbe a kalauzzal, rá kellett fizetnie a jegyre, de nem volt Nála pénz. Hát adtam Neki. Ő viszont rajzolt nekem egy szál rózsát egy ficni papírra köszönete jeléül... :) A lerobbant gazdasági helyzet hamar megmutatkozott! :O

Anyuék persze elhalmoztak minden földi jóval. Leadtam a rendelést előre, hogy mi mindent szeretnék enni! Ettem csülkös bablevest, kőrözöttet, pacalt, lecsót, kovászos uborkát. Ez mind olyan kaja, amit itt nem tudok beszerezni. Azért a libasült is isteni volt! Persze mindezt nem egy nap alatt azért! :)

A hétvégét Ágival töltöttem, meg az otp-s kollégákkal szerveztem egy sörözést. Igen jó volt a hangulat, bár sokan mégse jöttek el, akik megígérték. Azért a kemény mag természetesen ott volt! :) Azért vicces, hogy mióta eljöttem, nem nagyon volt a teljes banda sörözni. (Hiányzik a főszervező??? :) ) Jó volt látni mindenkit, mintha csak tegnap találkoztunk volna... 

Vasárnap újra vonatra szálltam, ahol is közölték a csomádi megállónál, hogy gázolás miatt nem megy tovább... röpke egy-két óra és jön a busz, ami elvisz Veresre...  remek! Hívtam a helyi taxis embert, közölte, hogy épp fuvarban van, pár óra, míg végez. És ekkor eszembe jutott az én kedvenc unokabátyám, aki még Veresen is lakik. Most sem csalódtam, Pityu drága elfuvarozott anyámékhoz. Mikor megérkeztünk, akkor jött a hír Angliából, hogy nővérem leánykája Viki, végre (10 nap túlhordás és 4 nap kórházi "unszolás" után) világra hozta Lilla nevű gyermekét! Szerintem a gyerek művész lesz! Ilyen hatásos belépővel (már az egész család lerágta az összes körmét természetesen) és időzítve (anyák napjára) csak valami díva lesz belőle! :)

No ezzel a megérkezésemmel az esőt is hoztam magammal. Apám örült, hogy nem kell locsolnia, én kevésbé, mert ezt a fajta időjárást már igen nagyon untam. Mindegy, folytattuk a kajálás, beszélgetés és sorozatfüggés projektet. :D Igen. Nekem most a tévézés is jó volt! :D

A következő héten még találkoztam a finites kollégákkal, André barátnőmmel. Persze az emberek fele még így is kimaradt, de ez az átka annak, hogy bár otthon voltam jó egy hetet, de a hétköznapokon nem sok "randit" tudtam összehozni, mivel mindenki dolgozik... Itt is elnézést kérek azoktól, akikkel most nem jött össze! De jövök méééééég! :) Sőt! hozzám is ér jönni! :)

Végül pénteken kézen fogtam édes jó anyámat is és felültünk a repülőre. Épp hogy. Ferihegy 2-n még sose jártunk, hát kicsit azért nagyobb, mint az 1. Futva érkeztünk a beszállókapuhoz, bár időben kint voltunk. Ja! és persze az otthoni 30 fokban felvettünk néhány nagyobb ruhadarabot (kabát, kardigán), hogy ne legyen túlsúlyos a bőröndünk. Isteni volt! :) Az út sima volt, csak leszállás után kerestem volna még pár kabátot a bőröndben...:) Aztán még 2 és fél órát autókáztunk Wellingboroughba. De megérkeztünk! Szombaton anyuval körberohantam a város lényegesebb pontjait, majd este elvittem buliba, mert pont mostanra szerveztek két szülinapot is! Persze anyu hamarabb visszavonult, de legalább megismerte az itteni társaságomat. És még a gyerekeim is jól érezték Magukat. :)

Vasárnap felkerekedtünk Londonba, mivel anyu tulajdonképpen a dédunokájához jött, de akkor már mi is elkísértük és meg is ismerkedtünk az új családtagunkkal. :) Mit ne mondjak, tündéri és nagyon törpilla! :) Viszont gyönyörű. És nem, nem vagyok elfogult! :D Volt nagy családi ebéd is angolosan immár. báránysült, meg yorkshire pudding, meg almaszósz vagy mi. :D Viszont ez is finom volt!

Hazafelé a vonatról leszállva (ami nem tett ki félúton...:P) kaptam a másnap munkába hívó sms-t. Hát kell ennél több? 

És jelentem, itt még mindig car az idő! Valaki küldene némi napsütést?????

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr674515225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.05.30. 09:07:14

Jelentem,állandó olvasód vagyok (már amikor írsz), de mivel az utóbbi
bejegyzésed élményeit együtt éltük át,nem reagáltam rá.Azóta sok víz folyt le a Dunán,és a Temzén,jó volt egy kicsit veletek személyesen is együtt lenni, mert a "net" azért mégiscsak más!Figyelő szemeim továbbra is rátok vetem, és szoritok nektek!pusz:Anyu

andaja 2012.06.02. 08:48:51

én is olvasom, nyugi! de itten mindig kér valami kódot, aztán regeljek... nem eccerű ide kommentelni... néha nincs türelmem hozzá :( . nem mindenki szuperdédi!!! hánem? egyébként meg 2012. pörög 1000rel, tényleg sok változást hoz, s remélem még fog is jó sokat vagyis sok jókat :D !!!
süti beállítások módosítása