HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.01.02. 12:30 Gabos69

BÚÉK 2012! :)

 Először is Boldog Új Évet, ha valakit még nem köszöntöttem volna ez alkalomból! :)

Úgy elrepült ez az év is, hogy csak kapkodom a fejem. Volt is történés épp elég... Mi lesz idén? Hiszen azt mondják, hogy 2012 a nagy változások éve... Asszem felköthetem a gatyám, ha még több változás lesz, mint eddig! :D de legalább jó irányba haladjunk már!

Utoljára akkor írtam, mikor a srácok hazamentek. Most meg mindjárt jönnek vissza! A múlt hét elég jól alakult. Vikiék ugye itt voltak karácsonyozni, a hagyományoknak megfelelően, végig ettük az ünnepeket. :) Sokat szkrebölöztünk! Né! Ezt a szót sem ismeri a szótár, pedig értelmes! :D Rájöttünk, hogy zseniálisak vagyunk szóalkotásban! Még lehet, hogy nyelvújításra adjuk a fejünket... :D 

Mikor bementünk dolgozni az ünnepek után a helyettes Peter (Peter a beosztó ember, hogy ki-mikor-hova kerül) közölte, hogy mehetünk haza, mert nincs mára meló... Mivel a hét 3 napos volt, gyanítottuk, hogy a többi reggelen is hiába fáradnánk be, ezért szabadságoltuk magunkat. Na azért ez is egy olyan, ami nem tetszik... Először azt mondják, decemberben nem ér szabira menni. Erre ott vagyunk, nincs munka. Miért nem lehet előre szólni???? Az egy dolog, hogy beutaztunk feleslegesen. de hát fel se kelek hajnalok hajnalán, ha nem muszáj! Na mindegy, azért annyira bosszúsak nem voltunk. :)

Két ünnep közt, voltunk a csajokkal vásárolgatni, bámészkodni, mikor is megtudtam, hogy én tartom a szilveszteri partit! :) Azé jó, hogy szóltak! És tényleg úgy lett! Én nem szóltam senkinek, de mindenki tudta... jó mi? :D Nincs is ezzel baj, csak én szeretem felkészülten várni a vendégeket... Átrendeztem a lakást, még jó, hogy a fiúk erre legalább átjöttek segíteni. Sütöttem májat, volt belőle jó zsíros kenyér. Legtutibb kaja! Eddig mindig nagy sikerem volt vele. Ettünk, ittunk, táncoltunk és persze nevettünk sokat. Nem volt semmi elvadulás hála égnek, csak simán jól sikerült!

Mivel itt még ma is ünnep van, csak holnap kezdődnek a dolgos 7köznapok... De kellett is ez a nap, hogy mindent kipihenjek, amit csak lehet! :D

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr243513543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andaja 2012.01.03. 17:17:10

buék, érdekes ünnep volt, így gyerekcserével. most az enyimek jönnek bp-re, és a tieid mingyá mennek vissza albionba :) . nem csak az idő szalad, hanem a világ meg összemegy, hánem? de! ugye!
süti beállítások módosítása