HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.11.24. 10:44 Gabos69

November rain

Hogy már igazán angolosra vegyem a figurát, beszéljünk az időjárásról. :) Mostanában ritkán van részünk jó időben, ilyen ez a november. Sokat esik, sötét van és időnként iszonyat erős szélviharok vannak. Teljesen depis leszek az ilyen időtől. Ennek következtében a munkahelyre se tudom már, mikor-hogy öltözzek. Azt, hogy rétegesen, az alap. Ugyanis nem mindegy melyik részlegen dolgozom, van mikor kockára fagyok poló, pulcsi, kardigán, vastag zokni szerkóban, máshol meg egy szál pólóban szakad rólam a víz. Csoda, hogy még nem fáztam meg.

Ezen a héten végre dolgoztam öt napot! :) a hivatalokkal továbbra is bősz levelezést folytatok. Eddig nem sok eredménnyel. A munkahelyen is történnek galibák. Múlt héten, már harmadik nap kaptam a nincs meló smst, mikor visszaírtam már az édzsenszís mukinak, hogy valahova pakoljon már be, mert nem lesz ez így jó. Másnap reggel, 5:50kor csörög a telóm, hogy akkor be tudok-e menni... Naná, hogy be tudtam. Valaki lemondta a melót, ezért tudtam beugrani. Nincs is ezzel akkora baj. De. A fizetéspapíron, csak két munkanapom lett elszámolva. Bementem reklamálni, kiderült, hogy én dolgoztam, a lány meg aki helyett, megkapta a pénzemet. Édes, nem? :O Előbb-utóbb rendezik állítólag... Na mindegy. 

Bőszen készülök a karácsonyra, először az otthoniakét intézem, aztán jöhetnek az itteni családtagok is. Első körben vettem egy nagyobb étkező garnitúrát, hogy le tudjunk ülni. :) Végre fém-üveg kombináció, ami ugye az én mániám! Hogy miket vettem még, azt természetesen nem sorolom itt fel, legyen meglepi! ;)

Vili végre talált munkát, egy olasz étteremben. Nehezen megközelíthető, idétlen a munkabeosztás, de legalább dolgoz! :) És még tetszik is Neki. Ennek következtében alig látom, mert én korán kelek, Ő későn jön. Azért a nyomait érzékelem! :)

Olivér mostanában visszalustult. A sulit csinálja ugyan, de ha nem adom ki a tennivalókat, akkor nem sokat mozdul. Amit viszont megbocsátottam egyből, mikor elolvastam az új kötetnyi versét. aki még nem olvasta a facebookon, annak itt a link: https://docs.google.com/folder/d/0B7tkMTzikdjPWTdLdHJnbkhTV0k/edit

nem azért mert az én fiam, de szerintem nagyon jók!

No olvasgassatok! 

Decemberben jelentkezem! :)

Ui: tudjátok, hogy az idei névnapom lesz egy jó darabig egy különleges dátum? 12/12/12 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr664922795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marianyu 2012.12.01. 18:15:18

Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsit! (úgy is falra hányt,...tudom). Ott sem kerek minden ügyintézés ezek szerint.
süti beállítások módosítása