HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.12.10. 09:34 Gabos69

mostanság történt

 A múlt héten teljes frászban voltam, mivel a gyerekek személyi igazolványa még mindig a hivataloknál volt. Hétfőn betelefonáltam, kértem a magyar tolmácsot. Erre megkérdezi a nő, hogy nincs-e mellettem egy 18 év feletti, aki tud angolul... Épp akadt egy. Legközelebb Olivért kérik egyből??? Végül elmagyarázta a problémát, de hát milyen dolog ez már??? Csütörtökön úgy jöttem haza, hogy most aztán nagyon erőszakos telefonáló leszek és hú de fogom mondani a magamét, hogy hol vannak az iratok, meg mi lesz, ha nem kapjuk meg időben??? De hála égnek, addigra pont megérkeztek. Most már teljes elánnal a csomagoláson vagyunk! Gyerekek nagyon fel vannak már pörögve! Most még alszanak, (az álmukat azért nem zavarja az izgalom! :) ) de ha elindul ez a nap, akkor sűrű 7vége elé nézek...

Aztán 3 hét egyedül! Máskor ennek simán örülök. (má bocsi, de nekem is kell szabi néha az anyaságból!) Most azért kicsit fura lesz. 

A hetem egész jól telt, végig a lányokkal dolgoztunk együtt. Meg se szakadtunk, nem is unatkoztunk. Ha már a gyárban nem amortizáltam le magam teljesen, akkor megtettem itthon. 

Elmondom az előzményeket is. Történt, hogy hazajövet két cetlit is találtam a postástól. Az egyik a nevemre, címemre kiállítva, rajta hogy pakkot kaptam, ami túl nagy volt és nem tudták bedobni. Majd egy másikat, hogy hagyjam figyelmen kívül az előzőt, mert tévesen címezte, a 166-os szám a címzett. Erre este 8kor csöngetnek, egy férfi áll az ajtóban, kezében a csomag. Hozzá vitte a postás, de nekem szól, ezért elhozta... Emberünk halál rendes. A postás meg noooormááális??? Még jó, hogy megkaptam végül. Na rohantam fel, tépem szét a zacsit, Olivér mondja, hogy használjak valami szerszámot azért, de én nem..

Erős kislány vagyok, tépem a zacskót, ekkor jártam a konyha ajtajában, és a zacskó engedett... Úgy odavágtam a kézfejem az ajtó szélébe, hogy csak.. 3 ujjam belilult, egy bedagadt... fincsi volt. :) De az volt a csomagban, amire vártam! :D

A fűtésünk önálló életet él, mióta megjavították... Akkor fűt, amikor gondolja. Kíváncsi leszek a számlára... próbálom ugyan rendszabályozni, de a ki-bekapcsolásos módszerrel nem éppen akkor van meleg, mikor szeretném...

Ja, írtam a költözésről. Hát az most elhalasztva. A ház, amit kinéztem elúszott. :( És mivel nem egyszerű occsóért jobb lakást találni, hát inkább nem ugrálok. Nyáron úgyis egyszerűbb, szóval még maradunk fél évet. Majd akkor elővesszük a témát újra. :)

Van olyan, hogy az ujjaim diszleksziások? Folyton felcserélem a betűket... de lehet, hogy csak egyik kezem gyorsabb, mint a másik! :D

Na csóközön olvasó népek! Majd a magányomból írok megint! :))

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr933452853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2011.12.11. 11:00:07

Az izgalom ránk is átragadt a gyerekektől, már nagyon várjuk őket! Gondolom ők jobban a bulik miatt izgulnak,de majd csak lesz némi egyensúly!A te magányodat majd a neten keresztűl próbáljuk oldani,meg
a sors rendezése miatt a nővéred gyerekei veled lesznek karácsonykor.
süti beállítások módosítása