HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.03.11. 10:38 Gabos69

most pörögtek az események...

 Ma újra csodaszép az idő, ezerrel süt a nap! A csemeték még alszanak, gondoltam addig leírom, mi történt. 

Összeraktuk a szekrényeket, be is költöztem. Hát rá kell jönnöm, nincs az a szekrény, amit én ne tudnék telepakolni... Viszont eltűntek a dobozok! :) Végre! Az új szekrények azt is megerősítették bennem, hogy nem költözöm én innen sehova. Fiam ugyan marad még egy tanévet, mert addig nem mehet koleszba meg főiskola-egyetemre, amíg még valami vizsgát meg nem szerez. De szerintem jobb is ez így. Kell még ennyi idő Neki is, nekünk is. Aztán jövő ilyenkor meg már lehet, hogy egész más helyzet lesz, akár én is tovább állhatok innen... Ki tudja. 

Megérkeztek a nővéremék is! :) Voltak Vikiéknél, hozzánk is beugrottak és ma már új életük színhelyén ébredtek! Nagyon kíváncsi leszek, hogy alakul a helyzetük, de így az első benyomásom az, hogy minden rendben lesz! Sőt. Ők sokkal hamarabb fogják felszedni a nyelvet, ha már egy skót családdal laknak együtt! Ha emberileg nem lesz probléma kijönni velük, akkor ez nagyon jó is lehet!

Ami nekünk öröm, az persze anyuéknak annyira nem. Az én idesanyám lelke teljesen odavan... Volt is nagy konferencia skypeolás, meg sírás-rívás.  De talán lenyugszanak a kedélyek... 

Ennek örömére úgy határoztam, hogy ha fene fenét eszik is, hazamegyek egy kicsit. Tegnap átmentem Editékhez, kiderült, hogy Erna és Edit is haza akar menni a közeljövőben, úgyhogy együtt megyünk. Megvettük a jegyeket is hirtelen felindulásból. :) Sőt. Anyukámnak is vettem egyet kifelé, mert kihozom magammal egy kicsit, hogy megnézzen bennünket! Addigra már megszületik a dédunokája is. Persze rosszul lett, mikor kész tények elé állítottam, de majd csak túléli a sokkot! :) Már csak apám felügyeletét kell valahogy kitalálnia, de remélem apu is megérti, hogy a Vikinek most más nem igazán tud segíteni a babával...

Múlt héten nem dolgoztam két napot, mivel sikerült megfáznom vagy elkapnom valami takonykórt... Ugyan ilyesmivel otthon nem szoktam hiányozni a melóból, de be kellett látnom, hogy fizikai munkát nem lehet félkeréken végezni. Szerdán már a második szünet után minden bajom volt. Fájt minden tagom, percenként törölgettem az orrom, ami meg ugye eléggé feltartott a pakolásban... Mostanra már azért kettővel jobb a helyzet, bár még nem vagyok százas... (igaz, sose voltam. :D )

Holnap újra dolgos 7köznapok jönnek... de ma még lazulás van!

Szép napot Mindenkinek! :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr974309058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.03.11. 15:51:56

Hát tényleg, az eseményekkel pörgök én is!Állandóan leslek benneteket a neten.A válási sokkon már túl vagyok,a kész tények elé állítás tényleg húzós volt egy kicsit,de lehet, hogy így kellett.Kilestem a kellő lélektani pillanatot,és már közöltem apáddal is. Túléltük.Most már csak a visszaút időpontját kell valahogy tisztázni.
Vigyázó szemeim rátok vetem!
pusszantás: Anyu

vikuszkukisz 2012.03.11. 19:14:26

No, ha megvan az idopont akkor szoljatok es a haza-repjegyet megvesszuk mi! Amugy itt is csodaszep az ido, Bercike egesz nap a teraszon doglik, csak nemi elemozsiaert farad be a hazba!:)
süti beállítások módosítása