HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.06.09. 08:57 Gabos69

megint rég írtam... és még be is szóltak érte! :)

 Visszatértem hát és indultak a dolgos hétköznapok. Közben kitört a nyár két hétre. 

Annyira jó idő volt, hogy fürdőruhában napoztunk! Gondoltam, most milyen jó lenne egy strand! És rá kellett jönnöm, hogy itt annyira nem jellemző ez a fajta meleg, hogy a drága angoloknak nincs strandja! Igaz, van jó sok tengerük.... Van rengeteg természetes vizük, mint ahogy parkok is szép számmal, de ezekben sem ér fürdeni. Peti mesélte, hogy Ő egyszer megkérdezte egy ilyen tónál, hogy lehet-e fürödni, de az angol úgy nézett rá, mint valami ufóra, mondván, az "vadvíz" Mert a tenger az szelíd??? Szóval marad nekem az, hogy megszállom a kertes házzal rendelkező barátaimat és fújom magamra a vizet a locsolóból! :) Annak ellenére, hogy nem strandoltak, az angol kollégák igencsak rák vörös színben pompáztak az első napsütéses hétvége után! Én se vagyok az a kimondott kreol, de ezek még nálam is fehérebbek! :)

Mondjuk ez a probléma most épp megoldódott, hiszen a nyár bemutatkozása után újra pocsék az idő. A fűtést visszakapcsoltam, az eső szinte minden nap esik. Ez télleg "inglisvedör"... No ez az a fajta, mikor az embernek az élettől is elmegy a kedve. 

A másik "bokros teendőm", ami miatt nem írtam már rég, az a sorozat függés... Drágáim megszereztek pár évadot a Gyilkos elmék-ből és annak igyekszem a végére járni. Ha filmezek, akkor mást nem nagyon csinálok, csak ami kötelező! :D 

A héten volt uncsiöcsém születésnapja, minek köszönhetően a fiatalok meglátogattak bennünket. (azért mázli volt, hogy a királynéni is épp 60 éve csücsül a trónján, ezért 4 napos 7végénk volt) Épp szép idő volt, így elmentünk egy parkba üldögélni, kb 10 percet voltunk ott, mikor akkora felhő ült a fejünk fölé, hogy jobbnak láttuk hazasietni, már amennyire ez egy babakocsival lehetséges... Megúsztuk! Hazaértünk, felhurcolkodtunk és abban a pillanatban... nem. nem szakadt le az ég. Hanem hét ágra újra kisütött a nap! És már nem is akart esni aznap többet... Köszi! Amúgy rengeteg program volt meghirdetve a jeles ünnep alkalmából, de a wellingboroughiakat elmosta az eső. :( Azért a lakáson belül jól éreztük magunkat, volt eszem - iszom és persze főleg babázás. nagyon rég tartottam ilyen aprólékot a kezemben, és nagyon jó érzés volt újra. Pláne, mikor elaludt a hasamon. :) 

Más extra történés nem igen volt, viszont ígérkezik egy újabb! Az én nővéremék Wellingboroughba költöznek! Sőt! mazsigyári munkások lesznek Ők is! :) Egyelőre hozzánk jönnek, míg lakást nem találunk Nekik. Remélem hamar sikerül mindent elintézni, mivel egy hétig kicsit zsúfoltan leszünk és ahogy anno Editékkel nem akartam, hát Velük sem szeretnék összeveszni! :) Utána már jobb a helyzet, mivel a srácok megkezdik a szünetet és hazaröppennek... Lesz több helyünk és persze nekem is kitör a szabi anyaságból! :)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr904574788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.06.09. 10:35:24

Na látod, hogy van olvasód! Sokat lesem a blogot,de ritkán van beírás.
Értem én, ha nincs történés,nincs mit írni.Most volt, és lesz is szerintem.
Remélem hamar ,és jól megoldódik nővéredék ideköltözése,munkába állása!
Azért teccik, hogy hiába próbálkoztok,
az angol időjárást nem sikerül kicseleznetek!
süti beállítások módosítása