HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.02.16. 18:27 Gabos69

újra itt...

 Bár eddig sem aludtam téli álmot, (igaz, szeretnék...) de már megint jól lemaradtam. Az igazság az, hogy mivel a családtagokkal más fórumokon is értekezem, ide meg csak Tőlük kapok kommentet, hajlamos vagyok azt hinni, hogy nem olvassa más úgysem, Ők meg tudják, mi van velem. 

Most néztem vissza az előző bejegyzést, hogy sajnáltattam magam, amiért nem megyek sehova... No. Ezalatt kétszer is megjártam Londont. Mindkét utazás apropója egy idelátogató kedves ismerős volt. Az egyikkel sikerült is találkoznom, a másikkal elkerültük egymást.... Én nem tudom, hogyan működnek a telefonok... A magyar telefonokról nem tudnak hívni az angol számomon, cserébe az én sms-em nem megy át magyar telefonra... 

No mindegy. Ha már ott voltam, akkor a Vikiéket is meglátogattam, valamint ettünk finomat, voltunk bámészkodni... Úgyhogy egyelőre most nekem kell kicsit visszafognom az utazgatást. Jövő héten érkezik Anna, gondolom most én leszek magamra hagyva hosszabb-rövidebb időre! :)

Túl vagyunk a két hét alig dolgozós időszakon is, ami testileg ugyan jól esett, de anyagilag annál rosszabbul... (én meg ilyenkor utazgatok ugye...) most már ezerrel megy a gálya újra, hála égnek. A héten már kétszer is Editékkel együtt dolgoztam! (persze a bálna is ott volt, de Ő tartozék... :S) Ezt leszámítva, csak azért is jól érezzük magunkat! :)

A bürokrácia továbbra is folytatódik, illetve a kezdeti örömök után, nem nagyon akarnak újabb pénzeket küldeni... pedig már igazán értékelném...

Jaj és a legfontosabb. kiderült, hogy az én kisfiam, el akarja hagyni a családi fészket szeptembertől... Tervei szerint Londonban szeretne tovább tanulni és persze dolgozni is. Mit ne mondjak, meglepett a gyerek... Tudom én, hogy ez az élet rendje, meg ilyenek, de azt hittem, van még egy-két évem... Azt hiszem, felnőtt a fiam! :O (pedig még én is alig...) persze drukkolok Neki és remélem minden a tervei szerint alakul, de azért csak furcsa lesz Nélküle! :) 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr454119971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.02.17. 09:39:15

Vera szólt, hogy új bejegyzés van,csak nem tudja hogy kell itt kommentelni.
Én is sokszor nézem,csak mikor írsz, pont akkor nem.Azért tudod, hogy állandóan figyellek benneteket és drukkolok nektek!Olivér meg nagyon járja körül a témát, mert sok függ a választásán, büszke vagyok rá!
millió puszi:Anyu

Ditta84 2012.02.18. 07:01:10

Gabi, olvassuk ám Mi is soraidat, és mindig várjuk az újabb híreket Rólatok! :)

xrate 2012.02.19. 17:22:13

azért csak írjon ide néhanapján, mert én is olvasgatom magát, csak nem látszik...
süti beállítások módosítása