HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.04.05. 23:06 Gabos69

na most csak az agyam pörög...

 Tudom, megint rég írtam, de igazából nem sok minden történt. Sajnos.

Viki esküvője óta nem igazán voltam dolgozni, mivel nincs munka éppen. Ez persze kezdetben nem is volt rossz, mivel hét ágra sütött a nap és jókat napoztunk Editéknél, de mostanra kezd sok lenni a pihenésből. És ugye mondanom se kell, hogy fizetés nélkül vagyunk itthon...

Most ráadásul az ünnepek miatt rövid hetek is vannak (itt a péntek is piros betűs ünnep a Húsvétnál). Ami nem is volna még mindig katasztrófa, csak éppen két hét múlva mennénk haza két hétre ugye... Repjegy megvéve. Ember tervez... Ez a munka nélküliség most nagyon rosszkor jött. A másik meg, hogy ha meg lesz munka, akkor hogy fogják húzni a szájukat, hogy mi meg le akarunk lépni ennyi időre... Én valami úton-módon azért megyek, csak valószínűleg rövidebb időre.

Itt a 4 napos 7vége és egy fikarcnyi Húsvéti hangulatom nincs. Még egy jó sonkát se fogunk enni. :(

No de mindegy! Majd kisüt a nap megint és a problémák is megoldódnak, hisz olyan sose volt, hogy sehogy se lett volna! :) Azért én még jól vagyok az elmúlt hetek történései miatt, csak a savanykodás rám is hatással van, ha hagyom... 

A gyerekek megkapták a behívókat a felvételi interjúkra a következő tanévre, szóval most majd ezen fogok izgulni még! Majd írom az eredményeket, ha lesznek! 

Na mára ennyit, ha lesz történés, jelentkezem! :)

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr384366638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.04.06. 08:47:12

Én is izgulok az utaddal kapcsolatban, és nem csak azért, mert érintett vagyok.Remélem, kitalálsz valami olyan megoldást, hogy a kecske is, stb...Mérlegelni kell, hogy ér kisebb veszteség, ha már így alakúlt.Azért a munka elég nagy súllyal esik latba, mivel te vagy a családfentartó!

andaja 2012.04.09. 11:29:38

gabos, nagyon ne pörögj, hogy egy klasszikust idézzek :) : úgy sose vót még, hogy valahogy ne lett volna :D ! nem lesz semmi gond, használd ki az időt angol nyelvtanulással!!! ez a legjobb, amit tehetsz, ill. járkálj társaságba minél többet! muszáj elkezdeni a gyökereket ereszteni!

andaja 2012.04.09. 11:31:37

@marimami: najmama, ne izgujjá má! látod, hogy mindig jó, sőt egyre jobb! nagyon örülök annak, hogy jössz kifele! nagyon nézd meg, hogy a reptéren mit hogyan kell csinálni, és legközelebb már csapni-vágni fogod egyedül is!!! szuperdédi leszel!!! :D megládd!!!

Gabos69 2012.04.09. 11:43:02

@andaja: ugyanazt idéztük, ugyanattól a klasszikustól. Nem vagyunk mi rokonok??? :D

Gabos69 2012.04.09. 11:44:03

@andaja: ebben meg egyet kell, hogy értsünk! :) Nem sokára gyakorlott repkedő leszel mami! :D
süti beállítások módosítása