HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.11.25. 19:23 Gabos69

Fáztunk

 Amióta nem írtam, azért csak eljutottunk Northamptonba újra. Vagy mondjam úgy, a H&M-be? Újabb bolt kifosztást hajtottunk végre. :) Néha kell ez.

Azóta Olivérnek is sikerült NI számot szereznie, már Ő is vállalhat munkát! :) Kíváncsi leszek... Lívia végre átkerült a másik osztályba, itt sokkal jobban érzi Magát. Mesélte, hogy a többiek megjegyezték, hogy Olivér is csöndes, na de Lívia rajta is túltesz. Mentegetőzött, hogy nem beszél jól, azért van csöndben, erre a többiek kinevették, hogy Ők sem beszélnek, tehát ez ne legyen akadály. :D Volt a suliban egy jótékonysági vásár, ahova mindenki bevitte a nemzeti eledelét, azt kiárusították és a bevételt a rászoruló gyerekek kapták meg. Mi természetesen gulyást főztünk. :) Felavattam az új nagy fazekat. Mint kiderült a maradék levest az egyik osztálytárs megvette és hazavitte. :)

A héten engedélyeztem két nap szabit magamnak, mivel elég hajtós hetek vannak mögöttem. Idén még alig voltam szabin, ha meg igen, az se pihenéssel telt éppen... Most is elterveztem, hogy majd behozom a lemaradást... Erre? Elromlott a bojler. Se fűtés, se meleg víz... mikor máskor? Csütörtök este kijött a szerelő és megállapította a hibát. Péntek este újra jött, akkor ki is javította. Még szerencse, hogy a nap üvegen keresztül egész jól melegített egész nap, mert estére már rendesen fáztunk.. Viszont nem igazán végzett jó munkát, mert időnként most is kikapcsol az egész, de legalább újra tudom indítani... de meddig?

Végre lerendeztem az otthoniak karácsonyi ajándékát! :) Már nagyon rosszul éreztem magam, hogy sehol se tartok. Természetesen senkinek nem mondom el, mit kap! :P :) De ez azt is jelenti, hogy a gyermekáldások nem sokára utaznak! Vááá, repül az idő!

A napokban kinéztem egy új lakást. Lassan itt lejár a szerződés, gondoltam azért körülnézek a piacon. És találtam egy jót, occsóért! Olivérrel tegnap meg is írtuk a levelet az ügynökségnek! Kíváncsi leszek! Én nem vagyok normális, de buzog bennem a lakás felújíthatnék! :) Ebben a bérleményben ez tiltott dolog. sajnos. Egy szöget se verhetünk be elvileg...Ha a jóisten is úgy akarja, akkor egyet még költözünk nem sokára, aztán végre csak a csinosítgatással kell foglalkozni! :) Szóval kedves otthoniak! Drukkolásra fel! :)

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr863411676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2011.11.27. 16:05:00

A "otthoniak" drukkolásával nem lesz hiba!
süti beállítások módosítása