HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.11.04. 20:40 Gabos69

Rég nem írtam...

 Valóban rég nem írtam, de igazából sok érdekes nem törpént.

Még mindig küzdök a hivatalokkal... Mit ne mondjak, itt sem egyszerű... Ráadásul az idővel is sakkoznom kell. Olivérnek is kell igényelni NI számot, ha már dolgozásra akarja adni a fejét. Ehhez november 16-ra kapott időpontot és természetesen vinnie kell az iratait. Nekem november 19-ig kell visszaküldenem az egyik igénylést, amihez csatolni kell a papírjaikat... Utána meg bőszen imádkozni, hogy vissza is kapjam, mire indulnak haza... áááááá Kezd a hókotróm tele lenni ezekkel...

Amúgy dolgozás van ezerrel, mármint részemről. Drága porontyaim két hetet lógtak itthon. Olivér rendre egy óra után kelt... Hogy lehet már ennyit aludni? :) Lívia meg tizedszer rendezi át a szobáját... a lakberendező vér ugye... :)

Készülünk a télre, vettünk pár meleg holmit. Gyerekek elegánsba nyomják, én meg veszem a sportos göncöket... szép. Végre van jó nagy fazekam is! :) Meg karácsonyfám. Készülhet a karácsonyi halászlé! De hogy Viki süti kérelmét hogy fogom teljesíteni? Egyelőre csak gesztenye masszát és kuglóf formát nem láttam még a boltokban... Rájöttem, még valami hiányzik.Ezek itten juhtúrót sem esznek! Pedig birka húst azt lehet kapni mindenféle formában!  De abból nem lehet kőrözöttet csinálni... se sztrapacskát. :(

Két hete folyamatosan tűzijátékoznak minden este. Kezd az agyamra menni. Azt se tudom, minek örülünk ennyire... De az elején, még általában az ágyról is majd leugrottam, akkorákat szól..

Itt már minden a karácsonyról szól, ami nekem nem túl jó, mivel amúgy is mindig hamar kezdek vásárolni, viszont azt karácsonyig bezárólag teszem... Pedig én csak nem egyszerre akarok költeni sokat... Így általában apránként költök sokat... Ráadásul kedvenc unokahúgom kapcsán, aki első gyermekét várja, még a bababoltokra is rászabadulhatok! És abban aztán nincs hiba! Tündéri göncök vannak az aprónépnek! Viszont Viki, jól teszed, ha fiad lesz, mert a felnőtt részlegen a női konfekció elég siralmas! :) Most olvastam, hogy az átlag angol női méret a 44-es. Mondjuk nem tudom, otthon hogy van ez, de itt főleg sátor méretű nagyi ruhákat lehet kapni, amit szerintem az én dédnagyivá előlépő anyukám se venne fel... Komolyan, állandóan a férfi osztályon portyázom. És ott még találok is cuccot! Mármint magamnak. is. Olivér meg már úgy öltözik, mint egy angol lord fia. :) De jól fest benne! :)

Ha 7végén nem esik, meg még fel is kelünk időben, akkor lehet kimozdulunk valamerre... 

Na csókoltatom a Népeket! :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr223354426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2011.11.05. 16:35:12

Na,egyszerre kaptatok ihletet Vilussal, sokáig semmi,aztán írtok!Mindig jó olvasni.Azért 1-2 képpel is megdobhatnátok már!Remélem, kimozdultatok a hét végén!
Várjuk a beszámolót!
pusz:Anyu

andaja 2011.11.09. 09:19:10

ettől függetlenül még reménykedünk a kislányban, inkább öltözzön itthonról :) !
süti beállítások módosítása