HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.06.28. 20:21 Gabos69

gyors összefoglaló, mielőtt újra eltűnök...

Tesómék megérkeztek. Elmentek Londonba egy hétre, hogy végre láthassák az unokájukat, ezalatt én kerestem lakást. Na nem volt egy nagy történet, mert amit kinéztünk a neten, én megkukkoltam és rá is mondtam az áment. Szóval hamarabb ment, mint gondoltam. Viszont a lakás jóval nagyobb, mint a mostanim, ezért én költözöm oda a gyerekekkel, Andiék meg jönnek az enyémbe. A költözés már nem lesz ennyire egyszerű, mivel ezt a lakást ki kell üríteni holnap és csak kedden cuccolhatnak vissza... Szóval még az új kéróban is együtt leszünk pár napot... Gyerekek már hazautaztak, jelenleg a Volt fesztiválon tombolnak. Remélem hamarosan adnak életjelt Magukról onnan is, mert egyelőre ott tartok, hogy megérkeztek...

A munka viszont nem igazán úgy jött össze, ahogy terveztük. Az én drága főnököm ugye megígérte, hogy hívja Andiékat is dolgozni, de azóta is csak sunyul és nem szól semmit. Azért van bőr a képén, hisz az ő ígéretére alapozva költöztek ide... Mikor gyanúsan nem szólt semmit, Andiék biztos ami ziher alapon beregisztráltak pár ügynökséghez és mit ad isten, másnap volt munkájuk. Ráadásul egy nyomdába kerültek, ami a sógoromnak ugye hazai pálya. Igaz, otthon nem matricát ragasztgatott, de kezdetnek ez is megteszi! :) Szóval úgy fest a munka is megoldódott. 

Amúgy minket se hívnak megint minden nap. :( Ráadásul rebesgetik, hogy lesz két-három hét, mikor valami felújítások miatt egyáltalán nem fogunk menni. De hogy pontosan mikor? Pedig jó volna tudni, mert az ember nyilván arra az időre teszi a szabadságát akkor.  Elég sok genyóság folyik ott minálunk, de azért még kitartunk.

Közben beiratkoztam Edittel angolra is, hogy végre haladjunk is valamit a nyelv tanulásával, mert nyilván ez a belépő a normálisabb munkához. Ha minden jól megy, akkor jövő ilyenkorra már elég jól kell beszélnünk! :) Együtt mentünk a szintfelmérőre, ahol persze külön ültettek bennünket rögtön. Majd a teszt végén megjegyezte a tantónéni, hogy órákon nem ér ám majd fecsegni magyarul, mert szét leszünk ültetve! Vajon miből gondolta, hogy mi ilyenek vagyunk? :D

Szóval intézkedés hegyek történtek újra, persze Andiékkal nem a gépen lógunk, hanem dumálunk esténként, (ráadásul osztozunk a gépen is) úgyhogy ezért vagyok eltűnve a mindenhonnan.

A költözés után még egy hétig nem lesz netem, mert csak 7-én jönnek átkötni. :( Már előre rosszul vagyok ettől!

Na de sebaj! Utána visszatérek és majd jól elmesélem a költözéseket, meg a berendezkedést is!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr334617984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.06.29. 20:31:41

Hát, ha valaki mondja, hogy milyen nehéz net nélkül napokig, el sem hiszem, (pláne az én koromban),de most már tudom.Nekem sem volt másfél napig, és nem találtam a helyem a lakásban.Mentségemre legyen mondva, hogy ez az egyetlen lehetőségem, hogy tartsama kapcsolatot a családommal.Majd ezt is kibírjuk a többiekkel együtt, csak ti haladjatok, és egészség legyen.Vikin keresztül remélem tudok majd rólatok, hajrá !
pusziK: anyu
a csemeték meg remélem, valamikor jelentkeznek!
süti beállítások módosítása