HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.10.10. 23:52 Gabos69

mivel a nővérem beszólt...

 Na, csak hogy örüljetek, elmesélem, hogy állunk most. 

Lívia iskolája válaszolt, azóta megkaptam én is a papírokat, hogy leánykám hivatalosan is kivezettetett a Kozmából. Talán most már a körözéséről is lemondanak. :) Olivér iskolája ellenben egy mukka szót sem szólt azóta sem... A MÁKvirág hivatal, na az megint szép... ugye ott tartottam, hogy csakazértis utalják a családit, ha nem szólok időben... Erre tényleg, de azért mégse...Kaptam egy levelet, hogy ezután másik zsebből utalják a zsét, viszont, nem kaptam egy fillért se... Na akkor má megin mit kavart ez a "helyi Gizike"? Biztos ami ziher, írtam egy másik levelet a másik zsebnek, hogy ne is utaljanak. Lécci!

További híreink. Most már hivatalos, hogy a drága gyerekeim szülőföldjükön töltik a karácsonyt, meg a szilvesztert is. Mielőtt nagyon sajnálnátok, hogy én meg nem megyek (amit persze ér..) elmondom, hogy mi meg Vikiékkel megbeszéltük, hogy átjönnek hozzám az ünnepekre. Szóval kicsit szűk családot cserélve ugyan, de mégis lesz KARÁCSONY! :) Hogy a menüt hogy fogjuk összehozni, az jó kérdés! A szakács ugye adott, de az alapanyagok nem biztos... De nem félek, hogy éhen maradunk! :)

7végén voltunk Edit húgának a szülinapi buliján. Lívia el sem akart jönni, mivel diétázik, ezért nem ehet, nem ihat... Azért csak rábeszéltem, mert ugye az illem az mégiscsak... No, hát az nekem se fordult meg a fejemben, hogy Andus ekkora lakomát rittyent! kb 6 féle szendvics, lazacos, halkrémes stb volt az előétel. Majd érkezett egy halom csirkecomb, krumpli, baconbe tekert máj (ami mellesleg az én vendégváró specialitásom) saláta, öntetek... Meg nem tudom mennyi süti... áááá valami mennyei volt. Mondanom se kell, Lívia is felfüggesztette a diétát! :D Persze utána még beszélgettünk, iszogattunk. Jó kis este volt. A vasárnap ennek következtében a semmit tevés napja lett. Újra. :)

Ma meg végre!

Még az OTP-s időkben volt nekünk egy törzshelyünk, nevezetesen a Gyöngy vendéglő, ahol gyakorta megfordultunk a mi kis baráti körünkkel a kétszemélyes csülöktál és a sörözések kapcsán. Ennek a műintézménynek a vezetője Ádám, aki immár négy éve kijött Angliába nyelvet tanulni... Kicsit itt ragadt. :) Még otthonról írtam Neki, hogy jövök és majd találkozzunk, hát végre sikerült!  Kb azóta szervezzük, mióta kint vagyok. Na de, jó pár dugót leküzdve megérkeztek. Én jó háziasszony módjára be is fűtöttem, hiszen kisgyerekkel jönnek (nem, nem azért, mert én is fáztam... na jó. de) Szegény gyereknek minden baja volt, hogy milyen meleg van nálunk... Ja kérem, Ő már itt született, Ádámék elmondása szerint múlt héten a jó időben, lazán berohant a (szerintem jeges) tengerbe... Állítják, hogy megszokás kérdése... Tartok tőle, nekem  ez az átlagnál hosszabb folyamat lesz! Ők nagyon szeretnek itt élni. Illetve Londonban. Engem is győzködtek, hogy mennyivel jobb lenne ott nekünk... Hát nem tudom. Majd ha az angol bankok egyike, vagy akár a hazai OTP rám szakad, akkor meggondolom a dolgot! Addig marad a vidéki lét! DE! Egy újabb cél, amiért talán érdemes küzdeni! 

Most erre alszom egyet! Jó éjt! :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr133293151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vikuszkukisz 2011.10.11. 00:40:14

A szakacs aszonta hogy siman tud szervalni friss pontyt... En mondtam neki hogy azert ne elot mar, mert azt meg kell murdalni de o ragaszkodik hozza...:/ Igazi gyilokszakacs!

vikuszkukisz 2011.10.11. 00:41:13

A gesztenyes kuglof meg a Te reszortod lesz!:) En majd viszem a karacsonyi izu Szarbaksz kavet!:D

Gabos69 2011.10.11. 16:26:56

@vikuszkukisz: télleg zacsiban akarja idehozni, pislogva? :O

marimami 2011.10.11. 19:24:10

"Egy újabb cél, amiért talán érdemes küzdeni! " tudom, csak lépésenként lehet haladni, de: Hajrá Gabos!

vikuszkukisz 2011.10.11. 23:33:43

@Gabos69: en nemtom, sztem ha kepes es szerez akkor ja!:) de lehet megveszi aztan itthon kibelezi, nem hiszem hogy a vonaton nagyon allatbarat lenne utaztatni a szegeny pontyt:(

Kitti Wien 2011.10.18. 16:13:15

Szia nagylány!
Annyira jó olvasgatni a kis életetek történéseit, ahogy látom nagyon jól elvagytok, csak sajnálom, hogy az ünnepekre sem jöttök haza, hát kíváncsi leszek a menüre, mit tudsz kihozni az ottani kínálatból, de te ügyes vagy, megoldod, rendelsz itthonról pontyot, a repcsi meg kiszállítja! :) Edit szokás szerint tojik a fejemre, se Facebook, se semmi! De remélem tavasszal azért hazanéztek vmkor! :) Milliószor ölellek titeket, és nagyon vigyázzatok magatokra! :)
süti beállítások módosítása