HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.08.06. 11:04 Gabos69

a szekrény...

 Tegnap, bementünk dolgozni szokás szerint, de az a hír fogadott, hogy nincs alapanyag. Majd jön, addig foglaljuk le magunkat. No az ilyet rettentő mód szoktam utálni, hogy tegyél úgy, mintha dolgoznál... Átmentünk a másik részlegbe segíteni, de ha túl sok az ember, inkább csak feltartjuk a másikat. Hajtogattunk dobozt feleslegesen, meg folyamatosan "cleaning"eltünk. Munka közben a takarításnak felettébb sok értelme van, mint azt mindenki tudja... de hát mi mást? No 11kor megérkezett az egyik főnök és kiadta a parancsot, hogy menjünk haza. Sűrűn elnézést kért és mondta, hogy csak ma... No hát péntek lévén nem sírtunk, hogy csak fél napot kellett dolgozni... (jó, persze csak ennyit is fizetnek, de néha megéri!) Csajokkal kihasználtuk az alkalmat és betódultunk vásárolni. Vettem egy rahedli fogast a szekrényekbe. Itthon végre beköltöztem. A ruháim nagy részét sikeresen elpakoltam. :) Az este a fészbukon lógással telt, amihez vettem egy üveg rose-t is, csak mert megérdemlem. :) Ma reggel, mikor már túl voltam a kávézáson, meg beraktam a konyhában egy adag mosást, valami robajt hallottam... (persze a gyerekek még alszanak és nem hallottak semmit, legalábbis úgy csinálnak...) No szóval berontok a szobába, hát az én szekrényem orcára esett... kidőlt, amit bepakoltam... :( Na most két eshetőség van... (Tudni kell, ez egy fémvázas, ráhúzol egy anyagborítást típusú gardrobe, ami azért nem egy tölgyfa szekrény) vagy mivel az én szekrényem volt az első, amit összeraktunk, nem sikerült elég jól... a másik lehetőség, kúa sok ruhám van, amit ez a szekrény nem bír el... Hm... de az is lehet, hogy mindkettő! :) No mindegy. Majd most bepakolok újra! Ezen kívül, még nem tudom a programot, de ha megtörtént, megírom! :)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr293129613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2011.08.06. 20:26:05

Egy jól összerakott fémvázas szekrénynek szerintem bírnia kell!
Azért majd írd meg,hogy áll-e már a szekrény,és mi volt a gond!

Gabos69 2011.08.07. 16:22:36

A gond az, hogy nem ennyi ruhára tervezték... Nehezek a farmerjaim. :)

Sisqo21 2011.08.09. 20:23:51

nah szép:)
nekem meg lassan új lakást kell vennem - mert nem férek el a sok ruhától:)
amúgy bár nekem is azt mondanák hogy menj haza mert nincs meló:)))

Gabos69 2011.08.09. 20:29:01

Szisz! én hazaengedlek bármikor! :)

Kell még szekrényt vennem... :)))

andaja 2011.08.11. 08:31:32

hááj! legalább könnyen tovább tucc majd állni! jó szekrény! :)

andaja 2011.08.11. 08:32:09

és igértetek fotókat!
süti beállítások módosítása