HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.07.27. 22:47 Gabos69

ezek az angolok?!

 Na ma mesélek egy kicsit a fura dolgokról, amit még szoknom kell...

Első a közlekedés. persze minden irányba nézek, hogy ne üssenek el és már odáig jutottam, hogy nincs halálfélelmem az autóban ülve, hogy rossz sávban haladunk. De hogy én ezt mikor fogom megszokni? Otthon se voltam egy "Szállító" típusú sofőr, de hogy még vezetnem is meg kelljen tanulni angolul??? Pedig itt a kocsi eléggé létszükség... Például munkába sem tudok eljutni, csak ha visznek. A híres jó közlekedés, az a vidéki Angliára annyira nem jellemző. Mert ugyan van egy busz, ami elvinne a cégig, de 10kor megy az első busz. Hétre járok dolgozni? hát evvan...

Aztán. Hogy ezek a keverő csaptelepet miért nem akarják megszokni??? Nekem pöpec a lakásom, mert a zuhany és a mosogató is az, de! A mosogatónál a csap első felén jön a forró, a hátsó részén a hideg víz. Vagyis csak két lukon... átlagba nem ég le a kezem! :) A kád az már szigorúan két csaptelep. Ez még elviselhető. Úgyse fürdöm. :D Az, hogy nincs konnektor a fürdőben??? sőt! villanykapcsoló sem. csak egy madzagon rángatható megoldással működik. Kérdem én? ezek nem használnak hajszárítót, hajvasalót, elektromos fogkefét? és még van pár dolog, amit én a fürdőben szoktam használni...

Időjárás. Egy nap alatt a 4 évszak váltakozni képes... jellemzően hűvös van. nyáron hosszú farmer, kardigán vagy kabát... ez szokatlan. Még olyan igazi rekkenő nyári hőséget nem sikerült megélnem. Viszont ha süt a nap, akkor jó meleg és mindig van egy kis szél, amitől nem elviselhetetlen. És érdekes módon késő délután süt ki legtöbbször. Szóval a nyári ruháim jó részét eléggé fölöslegesen hoztam eddig... de itt állítólag az augusztus meleg! hát kíváncsian várom a hétfői napkitörést! :)))

Ennyit a mára, megint szimultán beszéltem és leveleztem míg a blogot írtam, úgyhogy sorry (kicsit törni már magyar...) ha csapongóra sikeredtem. Az ígért fotók beszerzésén rajta vagyok! csak türelem kedves olvasók! :)

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr213105863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitti Wien 2011.07.28. 13:32:58

Szia!

Nagyon nagyon örülök, hogy ilyen részletesen leírod nekünk a kis életed történéseid, kicsit mókás az elbeszélés de nagyon élvezem!
Érdekes, mennyi hely, és ember, annyi szokás, annyira másként is élhetnek emberek.
Várom a regény újabb folytatását, a kezedre pedig vigyázz, ne hagyd, hogy csak úgy csapkodják! :)
Millió puszi nektek! :)

marimami 2011.07.28. 14:37:41

Tetszik a csapongó stílusod,olyan képszerüen írsz, hogy szinte látlak a fürdőszobában a csapokkal,konnektor nélkül,és a munkahelyi szerelésedben is el tudlak képzelni!Remélem, folyt.köv...

kicsi g 2011.07.28. 18:20:49

Kicsit torni magyar... LOL :D

Sisqo21 2011.07.28. 19:05:49

hát az idő itt is sz@r...állandóan esik...fogadjunk te küldtél át pár felhőt:) hogy érezzük a törődést:)
nah légy jó és írj sokat!
puszi
Sis

Bogabesz 2011.08.01. 14:29:28

Örülök, hogy szerencsésen megérkeztetek! Nem volt azért egy sétagalopp:)

Éljen az elemes hajszárító:)

Itt is olyan az idő, mint nálatok. Folyamatosan esik és a nyár közepén 20 fok van ....

Várom majd a fotókat is!
süti beállítások módosítása