HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2012.02.19. 18:48 Gabos69

történések

 No, mivel az előző bejegyzés kapcsán visszaigazolást nyert, hogy nem csak a család olvas, ezért máris írok! :)

Persze azért is, mert van mit mondanom! Csak egy 7vége és annyi minden történt! :) És csupa jó! Először is, az én drága nővéremék is megkapták a skóciai állást, tehát márciusban már Ők is jöhetnek kifelé, ráadásul nem a vakvilágba, ami azért megnyugtató! A "helló Anglia itt vagyok!" típusú megmozdulásokhoz mi már túl rég vagyunk fiatalok azt hiszem...  Lassan már csak az anyukámékat kéne becsomagolni, (mert Ők maguktól ugyan nem jönnek) és akkor szavam nem lenne! Legalábbis családilag. :)

A másik nagy jó! Hát nem hiába kérelmeztem én a hivatalokat! Egyszer minden bürokrácia véget ér! Megkaptam a támogatásokat! :))) Visszamenőleg is. Úgyhogy most van egy kalap pénzem, ami azért nem rossz érzés! :) Meg nagyjából + 1 havi keresetemnek megfelelő támogatást fogok kapni ezentúl. Azért az nem rossz, mi? Még a végén teljesen biztonságban fogom érezni magam!Ennek örömére kinéztem egy új szekrényt és egy mélyhűtőt is hirtelen, mert ez már nagyon kell a boldogságomhoz!

Persze ennek vonzata az is, hogy nincs több kifogás és most már hirtelen találnom kell valami angol tanfolyamot vagy tanárt! Hétfőn neki is látok!

Tegnap Editékkel bandáztam este, az apropó a párja szülinapja volt. És olyat tettem, amire nagyon nehezen szoktam rászánni magam... Sütöttem palacsintát! :) Olyat, amilyet az apu szokott. Illetve persze nem lett pont olyan, de próbálkozásnak nem volt rossz! :D

Aki nem tudná, apám palacsintájából kettőnél többet csak a Viki evett meg terhesen, egyszer! :) Szóval brutális darabok! Editék is két kézzel fogták, hogy fel bírják emelni! :D De eltűnt hirtelen. 

Este még megnéztem egy bömbizős filmet, csak hogy a lelkem is a helyén legyen. 

Összességében ez egy jó hétvége volt... :) Holnap újra vár a gyár! 

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr634135559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2012.02.19. 20:55:01

Több ilyen jó hétvégét!
Az angol tanulás szándékával boldoggá tettél.Andiéknak örülök is meg nem is,ha
már elindultak, akkor szoritok nekik is, hogy sikeresen induljanak.
Minket még ne csomagolj, mert akkor mi lesz a ti csomagjaitokkal (ami lassan eláraszt bennünket)?Nekem az a jó, ha nektek jó,de azért a skype kapcsolat nem az igazi!De ha még ez sem lenne?????

vikuszkukisz 2012.02.23. 18:50:55

Es legalabb zsirban sutotted?:)

andaja 2012.02.24. 19:50:29

huuuuhuuuhuuuuu gabos :D ! ez tok jó! rezgek mint a kocsonya, da örülök! vagy ürülök :D ?! mi be leszünk dobva a mélyvízbe, de remélem ezér megspóroljuk a nyelviskolát :D ! kezdetnek jó lesz! most úgy vásárolnék neked, meg adnék lakber tanácsokat :D ! a palacsintáról meg nem is akarok hallani, az esküvőig le kellene adnom jónéhány kilót :( . szolidarítok a lányommal, csak én nem "csak" hasra hízom :( ... de majd nyárra... :D :D :D huuuhuuuuhuuuu!!!!!!!!

andaja 2012.02.24. 19:51:05

@vikuszkukisz: merhogy attól igazán tatás, igaz?

Gabos69 2012.02.24. 20:41:11

@vikuszkukisz: sajnos pont nem volt itthon zsír, de lehet amiatt nem lett az igazi...
süti beállítások módosítása