HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.08.02. 22:29 Gabos69

újra munkában...

  A tegnapi nap intézkedéssel telt, ezért nem voltam dolgozni. Ki is élveztem a három napos 7végét! Napoztunk, csacsogtunk és csináltuk a semmit gőzerővel! Isteni volt! :)

Ma egy újabb munkát sikerült kipróbálnom. Ez a banánozás. :D Mielőtt bárki rosszra gondol, itt meg a banánchips alapanyagát állítottuk elő. Ez a legkönnyebb munka! Először is ülve végezhető. Itt a banán tömbből kell a szeleteket szétválasztani. Ültem, csipkedtem a banánt és majdnem elaludtam... Viszont egyszer csak, megszólalt a hangosbemondó... Olyat ugrottam ijedtemben, hogy a csajok fél óráig rajtam röhögtek. Sőt. Minden alkalommal, mikor újra bemondtak valamit, mindenki rám nézett és pukkadt a nevetéstől. Legalább felvidítottam a társaságot! És ma, beszélgettünk! Lengyel,azt hiszem litván, magyar és egy szál angol lány alkotta a csapatot. Dobálóztunk banánnal, egyik odaragasztotta a másikat az üléshez, énekeltünk (szólt a rádió) szóval igen jól mulattunk! Remélhetőleg holnap is együtt dolgozunk! :) (idióták gyülekezete...)

Hatalmas küzdelmek árán, megrendeltem végre az ágyamat! Vagyis egy igen kellemes kinézetű, ággyá nyitható sarok ülőgarnitúrát! És még a levélben feltett kérdésekre is tudtam válaszolni! (Csak attól félek, hogy fel is fognak hívni! :D ) Ezzel most egyelőre be is fejeztem a vásárlást, mert nem költhetem el az összes pénzem egyszerre... bár vóna kedvem! :D

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr23121464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marimami 2011.08.03. 10:15:03

A blogod és fotód alapján te lehetnél a mazsigyár reklámarca!Büszke vagyok rád,hogy így fogod fel!

aadipoki 2011.08.04. 12:56:45

hűtőgép? mosógép? étkező? ágy? holnap az egész világ? (idézet a laár pour laár-tól) :)

Gabos69 2011.08.04. 16:42:56

@aadipoki: Ismersz! :) Tegnap megjöttek a "szekrények", meg az íróasztalok. Legalább játszottunk kicsit, míg összeraktuk. Cserébe most kerülgetek megint egy csomó kartondobozt. Majd kiderítem, hova lehetne kidobni, mert a kukánk az eléggé közös a mindenkivel, aki erre jár... szóval abba nem fér...

marimami 2011.08.04. 17:02:35

Butor összerakásban jók vagytok, bizonyatani tudom!

Gabos69 2011.08.04. 17:08:21

@marimami: lehetne ez az új szakmám... de hidd el! a gyerekek is profik. Olivér, mint férfi, csak megfelelő szerszámmal hajlandó dolgozni, Lívia, mint nő, azt használja, ami van. Szerinted kinek az íróasztala van kész? :D

marimami 2011.08.04. 17:13:32

Puszi az unokáknak, mindkettő ügyes, de a szükség törvényt bont, szerintem Líviáé van kész!
süti beállítások módosítása