HTML

MariDzsi új élete :)

Nagy kalandom északon...

Friss topikok

  • marianyu: Ahogy ismerlek, el tudom képzelni a bősz vásárlásaidat karácsonyra, de fogd vissza magad egy kicsi... (2012.12.01. 18:15) November rain
  • andaja: a lényeg, hogy bertalan nem fogyott le :D . sőt, jó kövér :D ! (2012.11.11. 22:03) az élet azóta...
  • marimami: Én is kibírnám, ha fiuk főznének rám, ha dolgozom! Hajrá fiuk, most már csak munka kellene, és ala... (2012.11.04. 20:34) változások
  • Gabos69: azóta már túljutottam ezen. anyának lenni valóban csodálatos és néha fájdalmas is. csak nem volta... (2012.10.10. 10:34) most épp nem rózsás a helyzet...
  • marimami: Örülök, hogy magadra találtál! Nem kényeztettek el a bejegyzésekkel, de értem én, ha van program, ... (2012.08.09. 19:09) na megtaláltam magam! :)

Linkblog

2011.07.26. 19:55 Gabos69

és végre lőn Internet!

 Hát halihó! 

Nem kis küzdelem után, végre megleend a köldökzsinór! Akkor gyorsba összefoglalom az eltelt idő eseményeit. Kezdjük az úttal. A beígért 25 óra helyett utaztunk vagy 28-at. A sofőrök, néha bólintgattak az éjszakai vezetés alatt, az egyik nem tudott váltani, a másik folyamatosan a jelző,rázósávra tévedt. Mikor kezdtünk letérni a térképről, ÉN szóltam, hogy szerintem nézzen rá arra a GPS-re, mert nagyon el vagyunk tévedve... és igazam volt. szóval még tettünk egy kis kitérőt is... a cuccunk elázott, átutaztuk fél Európát és csak az autópályákat láttuk belőle, de megérkeztünk!!! :)

Egy hétig Editéket boldogítottuk, aminek volt némi tömegszállás fílingje, (értsd fürdőszoba használat, mint sarkalatos pont!) Pénteken érkeztünk és én a következő szerdán már lelkes dolgozója lettem a Mazsigyárnak. Konkrétan aszalt gyümölcsöket, magokat csomagolnak és rakják dobozba, raklapra. Fittneszre nem kell költenem. :) Cserébe a kezem olyan, mintha mindennap megverne valaki. Tele vagyok kék-zöld foltokkal. ja meg persze karcolásokkal, a híresen hosszú körmöm, az csutkára vágva, gyűrű nuku. Az öltözékem eldobható köpeny, hajháló és safetycipő (acélbetétes bakancs) majd elkérem a képet Edittől és csatolom! Igazán bájos vagyok! :D

Mindegy, ez az első lépés, ezért fizetnek. Van állandó munkám, lakásom és már a berendezést is elkezdtük. Az ember ilyenkor értékeli azt, hogy szék! szekrény, ágy és persze a konyhai gépek. Egy hétig nem volt hűtőnk! Borzalom! De már van. :) Az angolok idióták, már ami a lakberendezést illeti. Itt nincs a fürdőszobában konnektor, nehogy a buta ember öngyi legyen vagy valami... Tehát a mosógép csakis a konyhába kerülhet. Így viszont nincs hely a hűtőnek. vagyis csak a konyha közepén nagyjából... A falak festése botrány! Én csináltam, tehát szakértő vagyok! :) A csempék is borzalmasan vannak felrakva. Úgyhogy honfitársak! Ne szidjuk a magyar szakikat, itt se dolgoznak jobban! :) Ami szerény famíliámra jellemző, az első dolog, amit luxusként elkönyvelhetünk, az az internet elérés volt. Még két hete sem lakunk itt és lőn! :) A másik fura dolog, (már bocs a háziasszonyok többségétől!) de itt napi szinten főzünk! Most még jó dolgom van, a gyerekek elintézik, mire megfáradt édesanyjuk hazatér a gályáról, de mi lesz ha lesz suli??? Báááá... na azért ne szaladjunk ennyire előre. Hirtelen felindulásból ennyi jut most eszembe, kérdéseket kommentben várok! :) Ha valamit kihagytam volna... Azért eztán majd sűrűbben jelentkezem! Csókoltatom a T. olvasókat! :)

 

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gabos69.blog.hu/api/trackback/id/tr963102126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi g 2011.07.26. 20:58:58

Vegre hallani valamit Rolatok!
Mar azon voltunk, h kimegyunk es megkeresunk :)
Remelem, jol alakul minden!
Szerintem a tobbi ex-kollega neveben is mondhatom, hogy hianyzol! :(

sz. gabor

Gabos69 2011.07.26. 21:04:27

@kicsi g: Ez a fránya net! Eddig nem volt, azért nem bírtam kommunikálni! Ma kötötték be, rá is cuppantam! :) Látogatóba jöhettek, bár már inkább akkor, ha lesznek bútoraim! :) Egy hete csak fekszem vagy állok! :D
Amúgy meg Ti is hiányoztok ám! Az itteni dohányzóba nem fogok kikerülni a falra, mert nincs neki! :D Viszont 4 cigi elég a munkaidőre! :D

kicsi g 2011.07.26. 21:23:22

Hat mi mar lassan le is szokunk a cigirol, miota nem vagy itt :)

marimami 2011.07.26. 21:31:59

A T. olvasók örülnek, hogy végre olvashatnak rólatok, és várják a beigért csodafotót!

radizs 2011.07.26. 21:51:12

Szép jó estét!
Nagy léptekkel előre, lakás munka, net, és még cigi adagod is csökkentetted. Jöhet a fitness klub, saját masszőr... A fotót várom én is pussz

dokijames 2011.07.27. 08:54:08

>Eddig nem volt, azért nem bírtam kommunikálni!

Ez de rossz duma!! ;-))) Analóg módban is tolhattál volna pl. egy "megérkeztünk" képeslapot. Nem aggódtunk volna miattatok! :-))
A blog írása jó ötlet, írj sokat-sokat, hama'-hama'! ;-))
Ja, és a vizualitás is fontos. Told a képeket, hogy lássuk is azt, amiről írsz. Léccciiii! :)

DakóGabi 2011.07.27. 22:28:55

Szió!

Na végre! Gyors volt a lakás, és a net:)
Gratula hozzá:)) Csak így tovább:))

Várom a beszámolókat. Pusza

Gabos69 2011.07.27. 22:55:34

@dokijames: jóvanna. a képeslap már eszembe se jutott. Ez a mai kor hátránya... :P Tolok majd képet, de nem én vagyok a fotós a családban, amúgy meg a Mazsiba nem lehet még telefont se bevinni elvileg! gyakorlatilag beviszem, de ha használom is, akkor kirúghatnak érte... Amúgy ki vagy kedves dokijames? :D

dokijames 2011.07.28. 17:02:09

Na, most aztán tényleg ki vagyok... :( Doki vagyok! Ópété, Babér utca 9, IV. emelet 472. dOKi, alias Blahó János.......

Nem a mazsigyár érdekel (bár most nem mondtam igazat), hanem a pl. a hűtő a szoba közepén és hasonló életképek. Az utcátok, a házak, ilyesmi.. :)

Gabos69 2011.07.28. 17:10:13

@dokijames: Akkor jól gondoltam, csak Neked nem küldtem el az elérést, azért bizonytalankodtam...De mé James? :D
A házi fotóst ráállítom a témára! A mazsigyárból csak a szép szerkó lenne érdekes.

Gabos69 2011.07.31. 20:01:01

blog.hu/admin/blogs/192153/files#

na itt a várva-várt kép. remélem látszik, ha nem, még próbálkozom, nem tudom hogy kell idevarázsolni...
süti beállítások módosítása